DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Hlavní postavy

Axardena

Axardena kdysi bojovala v poslední válce elfů, která se konala před více jak dvěmasty lety. Za dob války byla otevřena škola “bojových druidů” a právě zde "ochutnala" sílu magické moci. Ale když válka skončila, odmítala elfské tradice (život v míru) a tak byla zavržena. Hledala krystal "Weneris" jenž v sobě skrývá neskutečnou moc. Podle věštby však může krystal Weneris získat jen potomek královské krve. Weneris je hlídán ve chrámu "Tří" a sudba praví, že bude-li v nesprávných rukách, ocitne se země ve válečných plamenech.

Korgan

Není snad barbara, jenž by nemiloval svobodu. A tak bylo otroctví pro Korgana horší, než smrt. Ale za tohle všechno mu lidé ("křesťani" jak barbaři lidskou rasu nazývají) zaplatí vlastní krví.

Moren

Už patnáct let vládne lidské říši a věří, že ještě pár let králem bude. Dlouhou dobu upevňoval svou moc v království, které získalo blahobyt především z práce otroků. Za otroky je považován každý barbar, jenž je při nájezdech otrokářů chycen. Ale barbaři si svou svobodu brát nedají a je tedy jen otázkou času, než obrátí svou zlobu proti lidem.

Tyboran

Ve světě Legendy snad není lepšího vojáka, než právě Tyborana. Tyboran skvěle ovládá vojenskou taktiku, boj z blízka i na dálku. Bojuje vždy s ostatními muži v první linii a tím si získal úctu všech vojáků.

Andrej

Andrej ví co je válka, ví co je bolest a ví co je utrpení. Jeho otec byl ve své vlasti zavražděn. Jeho rodná zem byla spálena na prach a Andrej je nyní vyhnanec. Odplouvá k dalekým břehům, kde by mohl žít v míru. To ale ještě netuší, že jeho galéry přirazí k břehu země, která je právě uprostřed války.

Oran

Oran vždy věrně sloužil království a snažil se být Andrejovi tím nejlepším učitelem. Kromě výchovy královského syna má na starost ještě své dva vlastní syny Rodrigessa a Lotuda, kteří jsou přibližně Andrejova věku. A tak Oran učí Andreje být dobrým králem a své dva syny vlastnostem rytířů.

Rodrigess

Rodrigo vyrůstal společně s králem Andrejem. Věří, že jednou bude čestným rytířem po jeho boku.

Lotud

Lotudova minulost je podobná jako Rodrigova. Ale protože je Lotud o trochu mladší, vždy se snažil být stejně dobrý jako jeho bratr. Vlastně mezi oběma bratry vládne jistá rivalita a Lotud si stále musí dokazovat, že je přinejmenším stejně dobrý, jako jeho bratr.

Kristiana

Kristiana zdědila šlechtický titul po svém otci, jenž ho získal od krále Morena, za své služby vlasti. Kristiana po svém otci zdědila i schopnost vládnout městu Ran´tgar. Toto město má zvláštní význam pro celé lidské královstí, neboť právě zde se nacházejí ty nejbohatší zlaté doly.

DanGrud

DanGrud je typický trpaslík. V mládí se vyučil kovářem, ale díky jeho toulavým nohám u řemesla nevydržel. Navíc jeho zlozvyk „co na srdci to na jazyku“ ho dostal do jistých problémů s císařstvím. Tak se nyní toulá s trpasličí bandou po hranicích a pašuje potraviny, neboť po nich je v císařství a hlavně na černém trhu, největší poptávka. Ale podle svých slov je jenom obchodník co si nic nedělá z císařských daní.

Hiren

Hiren je nanejvýš pyšný na svůj čich. Možná právem. Neboť jeho dedukce, co se v které chalupě vaří je opravdu bezchybná. Ale zde uplatnění jeho „fištrónu“ končí. V mládí ho trpasličí mistr z brusičského cechu vyhnal, neboť mu chodil za dcerou. Má také vášeň pro dobrému pití. Možná více než vášeň, neboť vypije na co přijde. Má-li hluboko do kapsy, nepovažuje za těžký prohřešek „sáhnout“ na majetek bohatších. Ale i on má svou zlodějskou čest. Své přátele by nezradil ani na mučidlech a i o to málo co kdy měl, se vždy s ostatními podělil.

Ushir

I trpaslíci mají své rytíře. Nejsou to rytíři podle lidského měřítka, neboť v císařství jsou důležitější jiné vlastnosti. Správný rytíř musel nejenom vybít (povětšinou ranou pěstí) své protivníky, ale i rozumět obchodu. Protože výhodně koupit či prodat s pokud možno co největším ziskem zlata, je umění jen velkých trpaslíků. A tak Ushir, dle svých zásad výhodně kupuje a ještě výhodněji prodává, balamutí kupčíky a z nemalého zisku velebí svůj „skromný příbytek“.

Zirin

Zirin je zvláštní trpaslík, neboť z jeho osoby doslova vyzařuje autorita. Ono chování "panovníka" je mu takřka vlastní. Dokáže ostatní přimět k neuvěřitelným výkonům a přesně ví koho jak a kdy "použít". Svého nadání využil k získání postu Představeného trpasličího klanu Čmoudů.

Prachař

Ne nadarmo nosí své jméno, neboť právě jemu je přisuzován vynález andělského, nebo-li střelného prachu. K jeho výzbroji vždy patří bambitka a soudek prachu. Věří, že se mu jednou podaří sestrojit loď, jenž by plula vzduchem. Nyní se skrývá před císařskou spravedlností hluboko v horách, pod ochranou trpasličího klanu Čmoudů a jejich představitele Zirina. Prachař je pevně přesvědčen o tom, že účel světí prostředky a podle toho i jedná.

Mirina

Byla vychovávána v klášteře a za její doby dosáhlo křesťanství svého rozkvětu. Má jisté nadání vidět věci které se teprve stanou a zvláště vyvinutý cit, pro to co je a není správné.

Filiner

Filiner je jedním z členů rady starších, podílí se na rozhodování o osudech elfů a jejich lesa. Elfové nemají krále, ostatně elfové, zrovna netrpí nějakou touhou po moci. Filiner se snaží učinit život lepší a krásnější. Je mágem, ale od poslední války elfů nepoužívá bojová kouzla. Snaží se své zkušenosti předávat dalším a je učitelem v elfské škole.

Elsan

Elsan touží podobně jako každý mlady elf (z pohledu elfů je jeho věk let stále ještě ne dospělý) poznat něco víc, než jen hranice jejich lesa. Rád by poznal zvyky jiných národů, rád by jim pomohl, ale jejich tradice zakazují vměšovat se do konfliktu jiných ras.